Buurtschieten

Ter promotie van de schietsport houden we jaarlijks een wedstrijd onder de lokale buurtverenigingen. Hieronder vind u het inschrijfformulier voor het buurtschiet toernooi. Staat uw buurtvereniging niet in de lijst, maar wilt u wel graag meedoen. Neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

Om u in te schrijven kiest u uw buurtvereniging en vult u de contact gegevens in. Vervolgens selecteert u de voorkeurs-datums waarop u met uw teams wilt schieten. We zullen proberen u zoveel mogelijk naar deze datums in te plannen. Klik daarna op “Ga verder!” en stel uw teams samen. Indien een deelnemer niet in de lijst staat kunt u een nieuwe deelnemer toevoegen. U kunt pas een tweede team samenstellen als u het eerste team uit 5 deelnemers bestaat.